Prima emisie solo!!!

Am două cuvinte care rimează și au legătură unul cu altul: stresant și interesant! Prin intermediul lor pot să reflect ziua pe acre am avut-o azi. Am avut emoții să intru în emisie la radio, dar a fost bine. Sper doar s-ă nu-mi fure cineva ritmul și dorința pe care le-am pus în ceea ce-am început să fac. Deși nu m-am așteptat, am nimerit acolo unde visam, mai repede decât am așteptat să se întâmple asta. Nu vreau să prognozez vitorul, pentru că îmi place mult mai mult prezentul, daaaar… vreau să continuu ceea ce-am început. Îmi place gălăgia, mixurile, mi-i foame de voci, dedicații ș.a.m.d.

Un alt lucru frumos care s-a întâmplat, a fost relațiile ce s-au stabilit între mine și alți animatori de radio…Trebuie să dau un nume frumos ca și persoana ce-l poartă: Doina Sîrbu.  Ne-am obișnuit atât de mult să conducem împreună, încât atunci când am fost separate, mai că ne venea a plânge.

Gata cu regretele, cu stresul și emoțiile. E timpul să proiectez vocea-mi în microfon, să atrag urechiușe și să le păstrez. Cred că îmi va reuși, chiar dacă sunt în stare incipientă. Succese mie :))

About DjulietaArdovan

Here I write when I can't breath Vezi toate articolele lui DjulietaArdovan

2 responses to “Prima emisie solo!!!

Lasă un comentariu